W dniach 15 – 19 lipca, w Las Vegas odbyła się największa, globalna konferencja Microsoft – Inspire. Zarówno dla kanału partnerskiego, jak i samych pracowników Microsoft jest to czas podsumowań, refleksji i zbierania wniosków naCzytaj dalej
Tag: system crm
Cele w CRM – kij do marchewki, konieczność czy motywator?
Kiedy mówimy o celach w ramach organizacji, od razu myślimy: „kontrola”. Dlaczego — czyżby potrzeba rozwoju w życiu zawodowym była aż tak negatywnie odbierana przez pracowników? Istnieje cienka granica pomiędzy motywacją do działania a kontroląCzytaj dalej
CRM w myśl Einsteina
„Sprawy powinny być tak proste, jak to tylko możliwe – ale nie prostsze.” To oczywiście cytat z Alberta Einsteina i o tym właśnie dzisiaj będzie wpis – o funkcjonalnym upraszczaniu. New Experience for Dynamics jestCzytaj dalej
Jak zostać mistrzem Customer Experience?
Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobecnych opiniach klientów i podejmowanie odpowiednich kroków, aby pozytywnie wpłynąć na odczucia związane z nasząCzytaj dalej