Sektor TSL od zawsze podlega wpływom dynamicznego otoczenia rynkowego i wymogom stale zmieniających się terminów realizacji zleceń. Kluczowy w pozyskiwaniu nowych klientów czy wygrywaniu kolejnych przetargów staje się czas reakcji. Im szybsze działanie i lepiejCzytaj dalej
Tag: dynamics crm
Cele w CRM – kij do marchewki, konieczność czy motywator?
Kiedy mówimy o celach w ramach organizacji, od razu myślimy: „kontrola”. Dlaczego — czyżby potrzeba rozwoju w życiu zawodowym była aż tak negatywnie odbierana przez pracowników? Istnieje cienka granica pomiędzy motywacją do działania a kontroląCzytaj dalej
Tendersys – profesjonalny asystent przetargowy
Jednym z problemów, z którymi spotykamy się w codziennej pracy, jest przygotowanie idealnej oferty dla naszych klientów. Im jest lepsza, tym większe mamy szanse na wygranie szansy sprzedaży. Jednak zanim zasiądziemy całym zespołem do tworzeniaCzytaj dalej
Cyfrowe życie dokumentu z MS SharePoint
Sprawne zarządzanie dokumentami to klucz do optymalizacji procesów biznesowych w naszym przedsiębiorstwie. Jeśli nie chcemy utonąć w papierowych stertach otaczających nas ze wszystkich stron, warto zastanowić się nad wdrożeniem systemu klasy DMS (Document Management System),Czytaj dalej
CRM w myśl Einsteina
„Sprawy powinny być tak proste, jak to tylko możliwe – ale nie prostsze.” To oczywiście cytat z Alberta Einsteina i o tym właśnie dzisiaj będzie wpis – o funkcjonalnym upraszczaniu. New Experience for Dynamics jestCzytaj dalej
Targetuj w CRM, sprzedawaj w realu
Marketing jest jednym z obszarów zagospodarowanych w ramach Dynamics 365, oferując usprawnienie działań około-promocyjnych. Microsoft w partnerstwie z Adobe przygotowuje nowe rozwiązanie dla Marketing Automation, jednak w oczekiwaniu na tę propozycję opowiemy, jak już terazCzytaj dalej
Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu
Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły projekt, który wymaga więcej pracy i po jego zakończeniu (obyCzytaj dalej
Kolejkowanie Spraw
Pojawienie się nowej sprawy w systemie nie jest niczym niezwykłym. Zgłoszenia mogą do nas spływać zewsząd – przez Call Center, w sklepie stacjonarnym, na stronie internetowej, mailem. Mogą dotyczyć różnych produktów. Co zrobić, żeby zarządzaćCzytaj dalej
Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM
Jak zacząć korzystać z dodatkowych serwerów w starszych wersjach Dynamics CRM? Wiele firm korzystających ze starszych wersji Dynamics CRM (2016 i poprzednie) zastanawia się co w przypadku gdy pojawi się potrzeba zainstalowania aplikacji na dodatkowymCzytaj dalej
Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany
1 listopada Microsoft wprowadził na rynek nowy system Dynamics 365, który zajął miejsce CRM Online. Wspominaliśmy o tym w poprzednim wpisie. Zmieniło się wszystko – zmieniły się możliwość systemu, zmieniło się podejścieCzytaj dalej