Doświadczenie klienta z naszą firmą nie kończy się na zrealizowanym zakupie. Często zdarza się, że to preludium do naszej wspólnej przygody, opartej na realizacji nabytej usługi, posprzedażowej obsłudze klienta czy kolejnym zakupie. To wszystko składaCzytaj dalej
Tag: crm
Uprawnienia – dlaczego niektórzy widzą w systemie więcej, a inni mniej
Często jest tak, że chcemy ograniczyć niektórym dostęp do danych w systemie. Nie każdy w naszej firmie musi widzieć informacje o kandydatach, którzy wysłali nam swoje CV, absolutnie nikt poza działem HR nie powinien widzieć,Czytaj dalej
Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych
Tym razem będzie szerzej o Dynamics 365 i tym, co nam oferuje. A przede wszystkim o tym, że system informatyczny można budować jak dom modułowy – z gotowego szkieletu i modułów (można tez tradycyjnie, cegłaCzytaj dalej
Microsoft Dynamics: On-Premises czy Online?
Popyt, niezależnie od rynku, nie jest homogeniczny. Nie ma na świecie produktu, który wszyscy kupujemy jak jeden mąż i niemożliwe jest stworzenie czegoś, co wszystkich zadowoli. Każde przedsiębiorstwo musi odnaleźć siebie na rynku, zdobyć odbiorcówCzytaj dalej
CRM – Czy ja tego naprawdę potrzebuję?
Czy jest Wam miło, kiedy pani Wszemiła, sprzedawczyni w sklepie, pyta Was jak minął Wam dzień albo jak radzą sobie dzieci w szkole, jednocześnie podając Wam ulubiony sok z półki? Urok sklepików osiedlowych polega międzyCzytaj dalej