Kiedy mówimy o celach w ramach organizacji, od razu myślimy: „kontrola”. Dlaczego — czyżby potrzeba rozwoju w życiu zawodowym była aż tak negatywnie odbierana przez pracowników? Istnieje cienka granica pomiędzy motywacją do działania a kontroląCzytaj dalej
Tag: crm
Wiosenny powiew nowości w Microsoft Dynamics 365
W ostatnich dniach marca Microsoft ogłosił planowane nowości w popularnym systemie CRM, Microsoft Dynamics 365. Dotyczą one zarówno uzupełnień w dotychczas istniejących modułach, jak i całkowicie nowych elementów, które będą wprowadzane stopniowo w kolejnych krajachCzytaj dalej
Polisa na rozwój biznesu. CRM For Agents
Henry Ford swego czasu mawiał: „Firma, która zajmuje się wyłącznie zarabianiem pieniędzy to kiepska firma”. Myślę, że tym jednym zdaniem napisał prawie kompletny podręcznik o tym, jak osiągnąć sukces w branży ubezpieczeniowej. W tym wpisieCzytaj dalej
Tendersys – profesjonalny asystent przetargowy
Jednym z problemów, z którymi spotykamy się w codziennej pracy, jest przygotowanie idealnej oferty dla naszych klientów. Im jest lepsza, tym większe mamy szanse na wygranie szansy sprzedaży. Jednak zanim zasiądziemy całym zespołem do tworzeniaCzytaj dalej
CRM w myśl Einsteina
„Sprawy powinny być tak proste, jak to tylko możliwe – ale nie prostsze.” To oczywiście cytat z Alberta Einsteina i o tym właśnie dzisiaj będzie wpis – o funkcjonalnym upraszczaniu. New Experience for Dynamics jestCzytaj dalej
Przychodzi analityk do lekarza, czyli co i jak badamy przed wdrożeniem systemu
Tym razem będzie kilka słów o technikach analizy, podejściu, narzędziach i o tym co wspólnego analityk ma z lekarzem. Kiedy przychodzimy do organizacji, która zamówiła nasze usługi, przed nami jest jeden główny, podstawowy cel, bezCzytaj dalej
Targetuj w CRM, sprzedawaj w realu
Marketing jest jednym z obszarów zagospodarowanych w ramach Dynamics 365, oferując usprawnienie działań około-promocyjnych. Microsoft w partnerstwie z Adobe przygotowuje nowe rozwiązanie dla Marketing Automation, jednak w oczekiwaniu na tę propozycję opowiemy, jak już terazCzytaj dalej
Daj szansę Tendersys i zwiększ swoje szanse na wygraną w przetargu
Każdy, kto brał udział w przetargach, wie, że ilość pracy włożonej w przygotowanie oferty może przerażać. Jeśli jest to jednorazowy przetarg, traktujemy go jako zwykły projekt, który wymaga więcej pracy i po jego zakończeniu (obyCzytaj dalej
Jak zostać mistrzem Customer Experience?
Klientocentryzm to podejście w marketingu, którego wdrożenie powoli staje się koniecznością. Rozwój mediów społecznościowych wymusza na nas skupienie się na wszechobecnych opiniach klientów i podejmowanie odpowiednich kroków, aby pozytywnie wpłynąć na odczucia związane z nasząCzytaj dalej
Jak przygotować się do wdrożenia – 7 pytań, na które warto sobie odpowiedzieć
Sukces wdrożenia zależy od nas i od naszego dostawcy. Im lepiej przygotujemy się do wdrożenia, tym mniej rzeczy nas zaskoczy w jego trakcie i zmniejszymy ryzyko niepowodzenia. Tym razem wspólnie zastanowimy się, na co musimyCzytaj dalej