Customer Voice – kluczowe dane

Customer Voice – kluczowe dane

Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla firmy.

Kluczową strategią dla każdej organizacji, która chce nawiązać kontakt ze swoimi klientami jest zbieranie informacji zwrotnych od klientów.

Przechwytywanie informacji zwrotnych od klientów może mieć ogromny wpływ w połączeniu z działaniami marketingowymi. Na przykład, umieszczając ankietę w e-mailu marketingowym, można uchwycić więcej szczegółów dotyczących klientów, takich jak zainteresowania produktami.

Na podstawie odpowiedzi klientów i posiadanych informacji demograficznych można stworzyć ukierunkowane segmenty klientów, do których następnie będziemy kierować swoje kampanie.

Customer Voice – kluczowe dane
Ilustracja 1. Tworzenie ankiety

Po stworzeniu ankiety, mamy możliwość wysyłki jej za pomocą procesu pozyskiwania klienta w aplikacji Dynamics 365 Marketing. Wystarczy umieścić link do ankiety w wiadomości e-mail. Następnie tworząc już pozyskiwanie klienta, możemy warunkować jego przebieg w zależności od udzielonych odpowiedzi przez respondentów.

Customer Voice – kluczowe dane
Ilustracja 2. Wykorzystywanie ankiet w procesie pozyskiwania klienta

Wysyłać ankiety, możemy również skorzystać z samych rozwiązań dostarczanych przez Customer Voice, jakimi są:

  • wysyłka ankiety w wiadomości e-mail,
  • utworzenie automatyzacji,
  • osadzenie ankiety,
  • użycie kodu QR,
  • wysłania dostępu do ankiety za pomocą linku.
Customer Voice – kluczowe dane
Ilustracja 3. Możliwości dystrybucji ankiety z poziomu Customer Voice

Po przesłaniu odpowiedzi na ankietę możemy przeanalizować odpowiedzi wykorzystując zgromadzone dane. W Customer Voice możemy skorzystać z metryk zadowolenia.

Customer Voice – kluczowe dane
Ilustracja 4. Metryki zadowolenia

W celu bardziej szczegółowej analizy, możemy również w sekcji Raporty przeanalizować sobie każdą z odpowiedzi naszych respondentów, oraz zobaczyć średnią ocenę z każdego pytania.

Customer Voice – kluczowe dane
Ilustracja 5. Odpowiedzi na ankietę

Customer Voice ułatwia tworzenie ankiet i generowanie praktycznych wniosków na podstawie opinii klientów przy minimalnym czasie konfiguracji. Pomaga zgromadzić dane na temat tego, co klienci cenią i jak postrzegają  produkty i usługi danej marki. Informacje zwrotne od klientów pomagają organizacjom w skutecznym prowadzeniu biznesu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowicka 3 w związku ze złożonym zapytaniem i w celu przygotowania wyceny interesującej mnie usługi. Jestem świadomy dobrowolności przekazania tych informacji, jak również przysługującego mi prawa do wglądu w zebrane na mój temat informacje oraz do ich edycji i usunięcia. Zgadzając się na warunki, akceptujesz zasady zawarte polityce prywatności Intersys - https://intersys.pl/polityka-prywatnosci/
Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-612) przy ul. Mysłowicka 3. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej oraz przesyłanie newslettera zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.