Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

#OutOfTheBoxCRM #53 Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej efektu. Edytowalne siatki na widokach głównych tabel w systemie Microsoft Dynamics 365 pozwalają na radykalne zmniejszenie operacji wykonywanych przez użytkowników.

Znamy to wszyscy, otwórz rekord, zmień dane, zapisz formularz, wyjdź, powtórz. I tak po kilkaset razy dziennie. Standardowy przeciętny użytkownik systemu CRM ma do wykonania niezliczoną liczbę operacji, które pochłaniają czas i często skutecznie odciągają od rzeczywistej pracy zmuszając do znienawidzonego „uzupełniania CRM”.

Nowa funkcja, pozwalająca na edycję rekordów bezpośrednio z listy danej tabeli zdecydowanie upraszcza pracę użytkowników systemu Microsoft Dynamics 365 we wszystkich modułach CRM: Sales, Customer Service, Field Service oraz Marketing. Z poziomu wybranego widoku (Klientów, Szans Sprzedaży, Kontaktów, etc.) możemy w sposób dowolny, za pomocą wybranych pól zmodyfikować rekord i natychmiast go zapisać. Niemalże tak, jak gdybyśmy robili to w Excelu. Wydajnie, bez wielokrotnych kliknięć i bez konieczności otwierania wielu okienek.

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Dodatkowo, system Microsoft Dynamics 365 oferuje kilka graficznych usprawnień, takich jak wizualne oznaczenie rodzajów pól (tak aby użytkownik od razu wiedział z jakim rodzajem kolumny ma do czynienia – data, tekst, kwota i tak dalej) oraz na przykład możliwość podświetlenia danych pól kolorem w przypadku konieczności wyróżnienia jakiejś informacji w systemie (np. Priorytet).

Edytowalne tabele, dostępne bezpośrednio z menu systemu Microsoft Dynamics 365 pozwalają na zaoszczędzenie czasu, ułatwiają adopcję nowych użytkowników w systemie i przywracają „excelowy” user experience w wypełnianiu danych, dając tym samym możliwość szybkiej i efektywnej pracy na widokach w CRM.