Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365

OutOfTheBoxCRM #42 Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365

Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedną z nowych możliwości, która pomaga we współdziałaniu i szybkim rozwiązywaniu problemów jest tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365.

Jeżeli pracujecie z Microsoft Teams i chociażby z Outlookiem znacie doskonale tę funkcjonalność. Tworzymy nowe spotkanie (oczywiście w dobie koronawirusa jest to zazwyczaj spotkanie zdalne),  wybieramy odpowiedni przycisk: „Spotkanie w aplikacji Microsoft Teams” i sprawa jest załatwiona. Teamsowy meeting trafia do kalendarza w Exchange, następnie do kalendarza w naszej aplikacji Teams. Potem wystarczy tylko dołączyć się w odpowiednim momencie i gotowe.

Ale co, jeżeli pracujemy na co dzień bezpośrednio z CRM i to tam zakładamy nasze spotkania i to stamtąd chcemy bezpośrednio zapraszać członków naszego zespołu, czy naszych klientów na meeting w aplikacji Microsoft Teams?

Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365

Od teraz – nic prostszego. Do aplikacji CRM-owych Microsoft Dynamics 365 (Sales, Customer Service, Marketing oraz Field Service) dodana została nowa opcja, pozwalająca na szybkie wstawienie zaproszenia i odnośnika do teamsowego spotkania. Link wstawiany jest bezpośrednio w opis spotkania, a także, w przypadku włączonej integracji pomiędzy CRM i naszym kalendarzem Exchange – trafia bezpośrednio do widoku w aplikacji Outlook czy w telefonie komórkowym.

W przypadku konieczności zaproszenia naszych klientów na szybkie spotkanie w Teams nie musimy już zmieniać aplikacji, nie musimy przełączać się między okienkami. Całą pracę możemy od początku do końca wykonać w ramach dowolnej aplikacji CRM, w której pracują nasi użytkownicy.