#OutOfTheBoxCRM #28 Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM

#OutOfTheBoxCRM #28 Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM

Adres korespondencyjny, adres dostawy, adres oddziału i dziesiątki innych adresów, które możemy wykorzystywać w codziennej pracy z naszymi Klientami. Wszystkie te adresy są niezbędne w systemie CRM, aby zagwarantować płynność kontaktu.

Widok 360 stopni to jedna z podstawowych zalet i najważniejszych funkcjonalności wszystkich systemów CRM. Nieodłączną częścią takiego widoku jest oczywiście sekcja adresów. Spełniających różne funkcje: adresów korespondencyjnych, dostawy, oddziałów, etc. Pełna informacja teleadresowa w naszym systemie CRM to konieczność, aby obsługującemu sprzedaż, marketing, czy procesy posprzedażowe użytkownikowi zapewnić dostęp do wszystkich niezbędnych danych gwarantujących pełną komunikację z Klientem.

W podstawowej wersji modułów CRM Dynamics 365 (Sales, Customer Service, Marketing) dostajemy możliwość składowania jednego, podstawowego adresu dla Klienta, czy Kontaktu. System posiada jednak funkcję, pozwalającą na uruchomienie dodatkowego widoku na karcie Klienta, który umożliwia nam wyświetlanie oraz wprowadzanie różnych typów nowych adresów na Kliencie. Konfiguracja tego elementu jest prosta i nie wymaga technicznych umiejętności.

Uruchamiając funkcję adresów dodatkowych mamy możliwość opisania rodzaju wprowadzanego adresu, a także dodatkowych danych kontaktowych takich, jak np. osobny telefon do wybranego oddziału, czy przy wybranym adresie dostawy.

Funkcja dodatkowych adresów, choć prosta, uzupełnia w efektywny sposób widok 360 stopni w systemie Microsoft Dynamics 365, we wszystkich modułach CRM.