#OutOfTheBoxBC #26 Modern UI – Integracja Business Central z Dynamics 365 Sales, część II – Synchronizacja rekordów

Dzisiejszy wpis jest kontynuacją serii dotyczącej integracji systemów Business Central i Dynamics 365 Sales. Zachęcam do sprawdzenia części pierwszej, która obejmowała wprowadzenie do tematyki.

W dzisiejszym materiale, pracując na obu zintegrowanych rozwiązaniach, zostało przedstawione jak synchroniczne tworzą się kartoteki, oferty oraz dokumenty w obu systemach.

Poniżej zostały wypunktowane przykłady szerzej omówione na materiale wideo. Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z tematyką.

Kartoteka nabywcy:

Na przykładzie kartoteki nabywcy została przedstawiona dwukierunkowa integracja. Na poniższym zdjęciu widoczne są dwa rekordy: Nabywca ‘DynamicsBlog BC’, został utworzony pierwotnie w systemie Business Central, z kolei ‘DynamicsBlog Sales’, w systemie Sales. Niezależnie po której stronie proces został zainicjowany, rekord utworzył się w obu systemach, oraz został sprzężony w celu dalszej wymiany informacji.

Oferty sprzedaży:

Na poniższym zdjęciu widoczne są oferty sprzedaży, przy czym proces tworzenia został zainicjowany w systemie Dynamics Sales. Dzięki integracji oferta sprzedaży została synchronicznie utworzona w systemie Business Central.

Zaksięgowana faktura sprzedaży:

Na poniższym zdjęciu widoczne są zaksięgowane faktury sprzedaży, przy czym proces tworzenia został zainicjowany w systemie Business Central. Dzięki integracji zaksięgowana faktura sprzedaży została synchronicznie utworzona w systemie Dynamics Sales.

Wyżej wymienione przykłady są kroplą w morzu, jeśli mówimy o możliwościach integracji jaką dostajemy prosto z pudełka.  Integracja pozostałych kartotek, ofert oraz dokumentów działa na bardzo podobnej zasadzie. W następnej części zostanie przedstawiony bardziej złożony proces związany z obsługą danych zamówień sprzedaży. Zachęcam do sprawdzenia wcześniejszych materiałów na naszym blogu, szczególnie części pierwszej dotyczącej integracji.