#OutOfTheBoxCRM – Wstęp

Od listopada 2016, gdy Microsoft Dynamics CRM stał się Microsoft Dynamics 365, mamy do czynienia z nieustannymi zmianami rozwijającymi sztandarową, biznesową platformę giganta z Redmond. Każdy rok przynosi nowe aktualizacje, nowe idee, nowe pomysły mające usprawnić pracę użytkowników, którzy korzystają na co dzień w swoich firmach z Microsoft Dynamics 365. Kolejne aktualizacje i pakiety nowych funkcjonalności oznaczają dla Dynamics wkraczanie w świat coraz to nowych możliwości. Standardem jest już praca w chmurze w bezpośredniej integracji z pakietem Office 365, nowościami chętnie adaptowanymi przez kolejne firmy, stają się elementy Sztucznej Inteligencji (AI) czy Uczenia Maszynowego (ML) w Dynamics 365. Wszystko to obudowane jest nowym interfejsem nawiązującym do standardów znanych z najlepszej jakości designów UX. W efekcie, platforma Dynamics 365, a w szczególności jej część dotycząca zarządzania relacji z Klientami (CRM), jest jednym z najbardziej komplementarnych rozwiązań przynoszących wartość biznesową właściwie od momentu wdrożenia jej w przedsiębiorstwie.

Wiedząc jak wiele możliwości i potencjalnych rozwiązań niesie ze sobą CRM-owa część platformy: Microsoft Dynamics 365 Sales oraz Microsoft Dynamics 365 Customer Service, chcemy przedstawić standardowe funkcjonalności systemu, które mogą być rozwiązaniem Waszych biznesowych wyzwań. W ramach niniejszej, autorskiej serii wpisów tematycznych „Out of the Box” będziemy dzielić się wiedzą na temat funkcji dostępnych prosto z pudełka, nie wymagających dodatkowych dostosowań czy ingerencji programistów. Cykl naszych wpisów w przystępny i spójny sposób będzie opisywał jeden, wybrany przez naszych ekspertów, feature Microsoft Dynamics 365.

Mając świadomość, jak wiele firm w Polsce, w Europie i na całym świecie korzysta z Microsoft Dynamics 365 CRM, mamy nadzieję, że nasza autorska seria pozwoli na poszerzenie wiedzy, pozyskanie nowych informacji, a być może stanie się inspiracją do wdrożenia systemu w Twojej firmie.

Zapraszamy do odwiedzin i uważnego śledzenia naszego bloga, gdzie w każdą drugą i czwartą środę miesiąca będzie pojawiał się nowy wpis w ramach serii #OutOfTheBoxCRM.

Leave a Reply